Labels

Friday 30 January 2015

SPOTKANIE KLUBU MAMUŚKI i wino morawskie :-)

Już jakiś czas temu zapisałam się do działającego w Gliwicach Klubu Mamuśki. Naprawdę super inicjatywa - polecam wszystkim mamom :-) Właśnie w dniu wczorajszym członkinie klubu zostały zaproszone w świetne miejsce na degustację, uwaga! Win morawskich :-)))) Spotkanie odbyło się w Morawskich Sklepach i cudności jakich tam skosztowałam, aż ciężko opisać! Lane wina po prostu zwaliły mnie z nóg (i to prawie dosłownie!!), wszystkie wytrawne lub półwytrawne, białe delikatniejsze i czerwone bardziej kwaskowe, a wszystko w asyście prawdziwych serów holenderskich oraz cudnych aromatycznych oliwek (moja miłość!!). Właściciele, prawdziwi pasjonaci, cudnie opowiadali o Morawach i całym procesie produkcyjnym. Spotkanie udane w 100% :-)) Ja osobiście zakochałam się w kremowych sosach balsamicznych, szczególnie z dodatkiem granatu i już wiem, że po nie na pewno będę tam wracać. Polecam wszystkim:-))

A tu Wielka Miłość  mojego syna! Gdy mikser chodzi, nie opuszcza go na krok. Choćby spał, kapał się, był na drugim końcu mieszkania jak tylko usłyszy znajomy dźwięk rzuca wszystko i z wielkim uporem domaga się aby posadzić go na meblach. Położy rączkę na mikserze i patrzy na niego z uwielbieniem dopóki nie skończy działać :-)
No i efekt końcowy:-) Nasz pyszny domowy chlebek!

2 comments:

  1. wyglada pysznie, ale jak zjecie taki bochen duży to Wam brzuszki pękną:)))z przejedzenia

    ReplyDelete
  2. :-))) Obawiam się, ze mój mąż może zjeść takie dwa i zapytać kiedy będzie obiad :-)))))
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete