Labels

Tuesday 16 August 2011

WSPÓŁPRACA ????

Sama nie wiem co w tym poście napisać aby być dobrze zrozumianym… Hmm, w sumie to zacznę od tego, że troszkę mam już dość robienia rzeczy „do pudełka”. Swoich znajomych obdarowałam już bogato swoimi tworami, a i tak ilość magazowanych wciąż w domu, w pudłach figurek przeze mnie stworzonych po prostu mnie przeraża! Postanowiłam, że skoro jako tako poukładałam sprawy życiowe to zajmę się i tą sprawą. I stąd moje pytanie do Was kochani. Czy jest może ktoś, kto jeździ po jarmarkach w naszym kraju (i nie tylko :-)) i może zabierać również moje masosolniaczki ze sobą? Oczywiście z ustaloną prowizją i partycypacją w kosztach wystawienniczych. Wszystko do uzgodnienia! Może to zapytanie wydać się Wam nie na miejscu, ale ze względu na fakt iż mojego M ze mną nie ma, a moja córcia jest jeszcze malutka, sama nie zawsze mogę wybrać się tam gdzie bym chciała… Nad czym bardzo ubolewam, gdyż po majówce w Dolinie Charlotty zakochałam się w tego typu imprezach :-)! No cóż, kto pyta nie błądzi więc… pytam :-)


1 comment:

  1. Ja po jarmarkach nie jezdze w Polsce,ale mysle ze Twoj pomysl jest godny uwagi i na pewno ktos sie odezwie.Przeciez im bogatszy stolik tym wiecej odwiedzajacych.Powodzenia zycze w rozwijaniu skrzydel w nowym celu.

    ReplyDelete