Labels

Thursday 9 December 2010

JAMIOŁOWY SZAŁ :-)

 Ostatnio jamiołków u mnie w domu powstało tyle, że w liczeniu się już pogubiłam :-) A wszystko to za sprawą ukochanych moich Świąt Bożego Narodzenia! Kocham przedświąteczny rozgardiasz, całą tą wspaniałą atmosferę, zapachy dolatujące z kuchni, ubieranie choinki i czekanie na pierwszą gwiazdkę :-) Ah, się zamyśliłam! W tym roku będzie u mnie naprawdę wyjątkowo gdyż moja kochana córcia już bardziej świadomie będzie brała we wszystkim udział - ależ mama jej się naopowiada!!!!!! Żeby choć trochę mój maluszek rozumiał ;-) Jedno jest pewne, pomoc przy pieczeniu świątecznych ciasteczek mam zapewnioną. Kuchnia już od ponad tygodnia przez me ledwo chodzące dziecię jest opanowana :-)))))    

A oto kilka z mych nowych tworów:





 

1 comment:

  1. Śliczne są Twoje Aniołki.
    Z przyjemnością będę tu zaglądać.
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie.
    Zapraszam na moje CANDY :-)
    http://ankarcraft.blogspot.com/2010/12/candy-sodkosci-cukiereczki.html#comments
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete