Labels

Thursday 11 April 2013

WIOSNA :-)

Do Gliwic powoli wprowadza się wiosna :-))))) Nareszcie! Ileż można czekać! Przy tych skromnych, pierwszych promieniach słońca człowiek znowu budzi się do życia. Siedząc dziś w domu zaczęłam znowu wszystko planować i wyszło mi, że czas na wiosenną rewolucję :-) Ale o tym może innym razem. Dziś chciałam pokazać moją wersję wiosennego jamiołka. Musicie wiedzieć, że rzadko zdarza mi się robić coś spontanicznie. jestem pod tym względem okropna! W przypadku tworzenia mych solniaczków też zawsze zaczynam od szkicu. Roboczej wersji, którą mam przed oczami. Co prawda w trakcie wykonywania wiele rzeczy ulega zmianie, ale... zawsze jest plan!:-) Wiosenny jamiołek też był wczesniej zaplanowany i jak to zazwyczaj bywa, odeszłam od planu całkiem sporo. Ale zobaczcie sami ;-)
A taki był plan :-)
I jeszcze kilka zdjęć dopieszczonych tworów z poprzednich postów :-)

5 comments:

  1. Same cudeńka!!! Wiosenny jamioł wspaniały, a kurka superaśna!!!! Masz wielki talent!!!!

    ReplyDelete
  2. śliczny ten aniołek:) kurak i ptaszki zreszta tez:)

    ReplyDelete
  3. Same cudowności tu :) Zajrzałam przypadkowo i zostaję na dłużej :) Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete