Labels

Sunday 28 April 2013

KONIEC

Chciałabym wszystkim odwiedzającym, komentujący i w ogóle wszystkim serdecznie podziękować za czas jaki ze mną spędziliście. To był wspaniały czas! Miałam swoje małe prywatne miejsce, gdzie moje pasje były dla kogoś równie ważne jak dla mnie, a to naprawdę wiele. Niestety nadszedł czas, że muszę skończyć z mą artystyczną stroną osobowości. Czy na zawsze? Nie wiem. Wiem, że na pewno na jakiś czas tak. Nie będę na razie swojego bloga likwidować, gdyż wiadomo... życie jest przewrotne i wszystko może się zdarzyć, ale na tą chwilę mówię: DO WIDZENIA!
Trzymajcie się cieplutko!!!!!!!!!!!!

7 comments:

  1. ooooooooooooojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jaka szkoda!!!!!!!!!! Tworzysz takie wspaniałe rzeczy. Będzie Ciebie brakowało BARDZO!!!! Ale może kiedyś wrócisz!!!!! Niech Ci się wiedzie i układa wszystko jak najlepiej!!!!

    ReplyDelete
  2. :((( Ja mam nadzieję, że wrócisz - uwielbiam oglądać twoje niesamowite stworzenia! Czekamy!

    ReplyDelete
  3. Ja również liczę na to,że kiedyś ponownie się zjawisz ;)
    Szkoda,by świat nie mógł oglądać twych cudowności,które tworzysz...
    Zatem nie żegnam się na zawsze ;)
    "Narazionko" ;)***

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, że do zobaczenia :)

    ReplyDelete
  5. Kochana dla mnie jest bardzo, bardzo żal...
    Mam tylko nadzieję, że Twoja Artystyczna Dusza nie da Ci spokoju i wrócisz do nas, do mnie :).
    Może chociaż @ ?
    Ściskam Ciebie czule kochana i najmocniej DZIĘKUJĘ! :*

    ReplyDelete