Labels

Sunday 7 August 2016

LAWENDOWE INSPIRACJE :-)

Po ostatniej naszej wyprawie na pola lawendowe, które jak się okazało mamy zaraz obok córci szkoły;-) zachciało mi się stworzyć lawendowe jamiołki. Niestety nie posiadałam składników na masę solną akuratnio w domu (niesamowite!!!), ale byłam na zajęciach z ceramiki, więc... Powstało coś :-) Sama do końca nie wiem co. Jakie to może mieć praktyczne zastosowanie? Jeszcze nie wymyśliłam, ale na razie służy jako osłonka na wazonik z suszoną lawendą :-) Myślę, że i pewne doniczki by się tam zmieściły, więc TAK - będzie to osłonka na doniczki :-))))
Surowa glina z odciśniętymi gałązkami lawendy. Delikatnie tylko poszkliwionymi.

3 comments:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje ceramiczne prace. Lawendowe coś jest również piękne. Zastosowań można wymyślić wiele, np. poukładać w cosiu serwetki papierowe lub z materiału, może jakieś ważne ulotki, oczywiście kwiaty, lizaki, włożyć rulon ręcznika papierowego albo płyty z ulubioną muzyką. Bez wkładu też jest dekoracyjny i może śmiało stać między kwiatami na parapecie:) Cudo!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. :-) Nie ma to jak naprawdę kreatywna osoba! Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Już wiem, że teraz w kuchni może mi się przydać opcja z ręcznikiem papierowym ;-)
    Pozdrawiam i dziękuję!

    ReplyDelete
  3. Prosta i piękna forma. Nic dodać, nic ująć.

    ReplyDelete