Labels

Friday 6 April 2018

WSZYSTKO SIĘ ZMIENIA.

My również. Ja na pewno. Moje życie zarówno osobiste jak i nie tylko zmieniło się w zeszłym roku całkowicie. Nie na lepsze niestety. Od połowy zeszłego roku nie mogę znaleźć spokoju. Krążę i szukam. Szukam odpowiedzi wewnątrz siebie. Szukam dobrych rozwiązań swoich problemów, wewnętrznych rozterek i znaleźć nie mogę. Może w moim przypadku dobre rozwiązania nie istnieją? Hmmm, zobaczymy. Chwilowo niestety nie mam ani siły ani chęci na dalsze artystyczne eksperymenty. Stanęłam więc przed wyborem, ablo zamykam bloga, albo zmieniam częściowo jego profil. Logicznie byłoby wybrać pierwsze rozwiązanie, ale chyba jakaś uparta cząstka mnie nadal wierzy, że artystyczna część mojej duszy nadal istnieje i wróci :-) Pozostaje więc zmiana profilu :-) O czym więc będzie teraz? Nie wiem! Pożyjemy, zobaczymy...

Pozdrawiam Was już lekko wiosennie :-)))

No comments:

Post a Comment