Labels

Tuesday 13 April 2010

NOWY POCZĄTEK

Po przypadkowym skasowaniu mojego bloga na serwisie blox.pl, próbuję tutaj. Może ten portal będzie dla mnie bardziej szczęśliwy.
Co by tu na początek napisać. Z tym zawsze mam problem... Może zacznę od tego, że jestem zwykłą dziewczyną jakich wiele. Żoną, a od 5 miesięcy również i matką małej Kropeczki :-) Sztuką i rękodziełem jestem zafascynowana od... zawsze, tylko nigdy nie miałam odwagi, żeby samej spróbować zacząć coś robić. Teraz, gdy zbliżają się moje pierwsze urodziny z 3 na początku w końcu postanowiłam się odważyć. No i tak też powstaje mnóstwo mych wytworów. Bawię się masą solną, biżuterią, ceramiką, filcem, itp, itd. Na tej stronce chciałabym pokazać swoje wytwory i liczę na szczere komentarze. W końcu nic tak nie motywuje do doskonalenia się jak konstruktywna krytyka :-) Ostrzegam! To co zobaczycie niestety nie zawsze będzie piękne, w większości rzeczy jestem jeszcze zdecydowanie początkująca.
W ciągu najbliższych dni postaram się troszkę tą stronkę już uzupełnić. Oby tylko moja córcia pozwoliła :-)

No comments:

Post a Comment