Labels

Thursday 19 April 2018

NOWE FARBY

Jadąc do centrum handlowego nigdy nie potrafię oprzeć się pokusie wejścia do sklepu "hobby craft". A gdy już wejdę :-)))) oh, to jak dziecko w sklepie z cukierkami! Wszystko się podoba, wszystko się przydaje, wszystko chce się wypróbować. Od dawna nic już nie ulepiłam, nic nie pomalowałam, nic nawet nie zaprojektowałam, ale do "hobby craft" chodzę nadal :-). No, a ostatnio znalazłam farbki. Tak cudownie kolorowe, soczyste, zarówno pastele jak i mocne, żywe kolorki. No cudeńko! Moja wyobraźnia zaszalała! Musiałam kupić. Co tam brak weny, co tam limity finansowe, które sobie narzucam. Tak cudnych kolorów nie omija się obojętnie! Po prostu tak się nie robi i już!
No, a jak kupiłam to przecież wypróbować musiałam. Długo się za to zabierałam. Ale w końcu pomalowałam dwa stare, niedokończone jamiołki. Z malowaniem wyszłam z wprawy. To fakt. Ale kolorki są super. Nie mam jak za bradzo sfotografować moich farbek w tej chwili, ale jak tylko będę mogła to ten brak uzupełnię. Są mocno rozwodnione, ale fajnie się rozprowadzają. Nie rolują i są ładnie soczyste nawet przy jednej warstwie.
Related image
Image result for hobby craft paints

No comments:

Post a Comment